Fenomen ghostingu u Generace Z při nástupu do zaměstnání
Generace Z volí ghosting místo nových pracovních začátků, viní přetvářku firem
Obsah této stránky je strojově generovaný pomocí pokročilých systémů umělé inteligence (AI). Neprošel redakčním zpracováním a může obsahovat chyby nebo nepřesnosti.
Co se děje?
Generace Z a částečně mileniálové se stále častěji uchylují k ghostingu firem, kdy se neoprávěně nedostaví nastoupit do nového zaměstnání a nereagují na komunikaci ze strany zaměstnavatelů. Tento trend je patrný především u juniorských pozic, u kterých kandidáti obvykle obdrží několik nabídek a zvolí jednu, aniž by informovali ostatní společnosti. Podle české agentury Grafton předčasně opouští výběrové řízení téměř 40 % lidí do 45 let, což poukazuje na zvyšující se frustraci mezi uchazeči. Odborníci vidí nejčastější důvody v nereálných očekáváních ohledně pracovních podmínek a pozic, které firmy vytvářejí.
Zdroje:
Generace Z volí ghosting místo nových pracovních začátků, viní přetvářku firem

Dříve jsme psali...
Příbuzná témata
Generuji historický kontext...
Generuji vysvětlení pojmů...
Generuji kvíz...
Grafton Recruitment
česká společnost
Země: Česko
IČO: 62583344
Sídlo: Praha
Data pocházejí z datové položky WikiData
Strojově generováno
Veškerý obsah této stránky je strojově generovaný pomocí pokročilých systémů umělé inteligence (AI). Neprošel redakčním zpracováním a může obsahovat chyby nebo nepřesnosti. Je určen pro získání rychlého přehledu a orientace. Ověřené informace naleznete v původních článcích Hospodářských novin, které jsou uvedené v odkazech u jednotlivých témat.
Poslední aktualizace: 3. 10. 2025 6:02:49