Foodora rozšiřuje rozvoz jídla v ČR
Šéf Foodory Adam Kolesa chce oslovit konzervativnější Čechy a rozšířit zákaznickou základnu
Obsah této stránky je strojově generovaný pomocí pokročilých systémů umělé inteligence (AI). Neprošel redakčním zpracováním a může obsahovat chyby nebo nepřesnosti.
Co se děje?
Foodora se zaměřuje na rozšíření rozvozu jídla v České republice, což již není pouze doménou mladých lidí z velkých měst, ale stává se běžnou součástí života pro většinu populace. Firma má měsíčně stovky tisíc unikátních zákazníků a ročně objedná jídlo 2 až 2,5 milionu Čechů. Foodora se snaží změnit pohled starší generace, která stále vnímá objednávku jídla domů jako selhání nebo zbytečný luxus. Firma rozšiřuje svou zákaznickou základnu pomocí známých značek, slev a zaměřuje se na efektivitu, kvalitu doručení a rozšiřování nabídky využívajíc data a nové technologie.
Zdroje:
Šéf Foodory Adam Kolesa chce oslovit konzervativnější Čechy a rozšířit zákaznickou základnu

Dříve jsme psali...
Příbuzná témata
Historický kontext
Kvíz: Foodora v Česku
Foodora
nadnárodní firma zaměřená na rozvoz jídla
Data pocházejí z datové položky WikiData
Česko
stát ve střední Evropě
Kontinent: Evropa
Hlavní město: Praha
Rozloha: 78.87 tis. km²
Populace: 10.91 mil. (leden 2025)
Měna: koruna česká (8. února 1993 - dosud)
HDP: 250.68 mld. CZK (leden 2019)
Data pocházejí z datové položky WikiData
Strojově generováno
Veškerý obsah této stránky je strojově generovaný pomocí pokročilých systémů umělé inteligence (AI). Neprošel redakčním zpracováním a může obsahovat chyby nebo nepřesnosti. Je určen pro získání rychlého přehledu a orientace. Ověřené informace naleznete v původních článcích Hospodářských novin, které jsou uvedené v odkazech u jednotlivých témat.
Poslední aktualizace: 3. 10. 2025 4:36:58