Letní a podzimní akce českých mobilních operátorů
O2 letos v létě nabízí vlastní powerbanku a bluetooth reproduktor za ceny srovnatelné s AliExpressem.
Obsah této stránky je strojově generovaný pomocí pokročilých systémů umělé inteligence (AI). Neprošel redakčním zpracováním a může obsahovat chyby nebo nepřesnosti.
Co se děje?
České mobilní operátory O2, T-Mobile a Vodafone zahájily letní marketingové akce, které se zaměřují na udržení stávajících zákazníků a propagaci nových tarifů. O2 nabízí 1 GB dat zdarma na 24 hodin při cestách mimo EU a zlevněné datové balíčky, včetně akce Datamanie s 100 GB za 350 Kč. Kromě toho O2 letos v létě nabízí vlastní powerbanku a bluetooth reproduktor za ceny srovnatelné s AliExpressem[2].
T-Mobile přidává data navíc pro tarifní i předplacené zákazníky a nabízí sportovní ručníky a zmrzlinu za návštěvu prodejny[1].
Vodafone zlevnil tarif Red Basic+, přidal 30 GB dat na léto a nabízí neomezený roaming na tři dny pro nejvyšší tarif. Cílem všeobecných akcí je posílit loajalitu zákazníků během léta a přechodně i na podzim[1].
Zdroje:
O2 letos v létě nabízí vlastní powerbanku a bluetooth reproduktor za ceny srovnatelné s AliExpressem.

Kdo si polepší, kdo tratí?
Vodafone Czech Republic
Vodafone nabízí atraktivní letní akce s významným zlevněním neomezených datových tarifů, což podporuje udržení a rozšíření zákaznické základny a silně zvyšuje konkurenceschopnost vůči ostatním operátorům.
T-Mobile Czech Republic
T-Mobile jako první na trhu nabídl v roce 2019 neomezená data zdarma během prázdnin, což zásadně ovlivnilo trh s mobilním internetem v ČR a přimělo konkurenci k zavedení podobných tarifů.
Vodafone Czech Republic
Vodafone výrazně zlevnil neomezené datové tarify v roce 2024 se slevou až 46 %, což výrazně posílilo atraktivitu jejich nabídky a konkurenceschopnost na trhu.
O2 Czech Republic
O2 rozšiřuje nabídku elektroniky za konkurenční ceny, reaguje na letní akce konkurence a nabízí zákazníkům akční tarify s atraktivními datovými balíčky, což zvyšuje jeho konkurenceschopnost v segmentu mobilních služeb.
O2 Czech Republic
O2 reaguje na zákaznickou nespokojenost s IPTV službou OnePlay Sport mini a zároveň zvyšuje atraktivitu roamingových a datových služeb v létě, ale nabízí tarify za ceny vyšší než dřívější, což může mít negativní dopad na část zákazníků.
T-Mobile Czech Republic
T-Mobile rozšiřuje datové služby během léta s nabídkami bonusových dat a fyzických dárků, zároveň nabízí omezené akce pro firemní zákazníky, což pozitivně ovlivňuje jejich loajalitu, ale výrazný růst datových balíčků u běžných tarifů zatím chybí.
O2 Czech Republic
O2 je tradičně nejsmutnější na trhu s mobilními daty v Česku, protože nabízí slabé akční nabídky a nepokrývá potřeby zákazníků po neomezených datech, což může snižovat jeho konkurenceschopnost.
Česká telekomunikační univerzita (ČTÚ)
ČTÚ v posledních letech zvyšuje tlak na operátory ke snižování velkoobchodních cen dat a vyzývá k větší otevřenosti trhu, což by mohlo vést k lepší konkurenci a dostupnějším tarifům pro koncové zákazníky.
Dříve jsme psali...
O2, T-Mobile a Vodafone lákají na letní akce a dárky pro zákazníky

449 Kč
Cena IPTV OnePlay Sport mini
(23. 6. 2025)
350 Kč
Cena 100 GB v Datamanie
(23. 6. 2025)
499 Kč
Cena powerbanky O2 s kupónem
(16. 7. 2025)
699 Kč
Cena reproduktoru O2 beam+ po slevě
(16. 7. 2025)
30 GB
Bonus dat u Vodafone Red Basic+
(23. 6. 2025)
55 GB
Data v EU u tarifu Datamanie Neo
(23. 6. 2025)
Příbuzná témata
International Comparison
Historický kontext
Kvíz: Letní marketingové akce českých operátorů (2025)
O2
mobilní operátor
Data pocházejí z datové položky WikiData
T-Mobile
mezinárodní mobilní operátor
Založil: Deutsche Telekom
Data pocházejí z datové položky WikiData
Vodafone
britská nadnárodní telekomunikační společnost
Země: Spojené království
Založil: Ernest Harrison
CEO: Nick Read (1. října 2018 - dosud)
Zaměstnanci: 96.51 (31. března 2021)
Sídlo: Londýn
Kapitál: 49.96 mld. (22. února 2022)
Výnosy: 43.81 mld. (31. března 2021)
Čistý zisk: 536 mil. (31. března 2021)
Bilance: 155.06 mld. (31. března 2021)
Data pocházejí z datové položky WikiData
Strojově generováno
Veškerý obsah této stránky je strojově generovaný pomocí pokročilých systémů umělé inteligence (AI). Neprošel redakčním zpracováním a může obsahovat chyby nebo nepřesnosti. Je určen pro získání rychlého přehledu a orientace. Ověřené informace naleznete v původních článcích Hospodářských novin, které jsou uvedené v odkazech u jednotlivých témat.
Poslední aktualizace: 3. 10. 2025 12:20:06