Luxusní značky a rozvoj butikařského designu
Chanel otevřel v barokním paláci Savarin první samostatný butik s parfémy a kosmetikou v Česku
Obsah této stránky je strojově generovaný pomocí pokročilých systémů umělé inteligence (AI). Neprošel redakčním zpracováním a může obsahovat chyby nebo nepřesnosti.
Co se děje?
V Miláně se nedávno konala významná přehlídka luxusních značek zaměřená na bytový design. Louis Vuitton představil svou první Home kolekci v Palazzo Serbelloni a Hermès využil bývalý bazén La Pelota pro své kolekce domácího vybavení. Galerie Rossany Orlandi zaujala měkkým nábytkem, zatímco Loewe předvedl umělecké interpretace čajových konvic[1].
Louis Vuitton oslavil výročí pánského parfému LVERS s limitovanou edicí ve flakonu z mědi, čímž akcentoval důležitost exkluzivního designu ve své nabídce[2].
Luxusní značky jako Alexander McQueen, Montblanc a další se také zapojily do prezentace inovativních a designově zaměřených produktů, včetně hedvábných kompletů a hodinek[3].
Chanel otevřel v České republice první samostatný butik s parfémy a kosmetikou v barokním paláci Savarin, čímž posílil svůj důraz na exkluzivní a esteticky působivé prostředí pro své zákazníky. Tento krok znamená rozšíření konceptu luxusního nakupování s důrazem na individuální zákaznické služby[5].
Mercedes-Benz, Hermès a Tiffany & Co. pak představili designové produkty a doplňky pro zahradní slavnosti, čímž doplnili obraz luxusního životního stylu[4].
Zdroje:
Chanel otevřel v barokním paláci Savarin první samostatný butik s parfémy a kosmetikou v Česku

Dříve jsme psali...
Mercedes-Benz CLA, Hermès a Tiffany & Co. představují novinky pro zahradní slavnosti

Louis Vuitton, Alexander McQueen, Montblanc a další značky představují nové exkluzivní produkty

Louis Vuitton slaví výročí pánského parfému LVERS měděným flakonem

Přehlídka luxusních značek předvedla v Miláně umělecké pojetí bytového designu

Kvíz: Luxusní značky, bytový design a expanze butiků
Hermès
francouzská firma
Data pocházejí z datové položky WikiData
Strojově generováno
Veškerý obsah této stránky je strojově generovaný pomocí pokročilých systémů umělé inteligence (AI). Neprošel redakčním zpracováním a může obsahovat chyby nebo nepřesnosti. Je určen pro získání rychlého přehledu a orientace. Ověřené informace naleznete v původních článcích Hospodářských novin, které jsou uvedené v odkazech u jednotlivých témat.
Poslední aktualizace: 3. 10. 2025 9:14:38