Luxusní značky a rozvoj butikařského designu

Chanel otevřel v barokním paláci Savarin první samostatný butik s parfémy a kosmetikou v Česku

Mizící téma o životním stylu

Obsah této stránky je strojově generovaný pomocí pokročilých systémů umělé inteligence (AI). Neprošel redakčním zpracováním a může obsahovat chyby nebo nepřesnosti.

2 minuty čtení
Co se děje?

V Miláně se nedávno konala významná přehlídka luxusních značek zaměřená na bytový design. Louis Vuitton představil svou první Home kolekci v Palazzo Serbelloni a Hermès využil bývalý bazén La Pelota pro své kolekce domácího vybavení. Galerie Rossany Orlandi zaujala měkkým nábytkem, zatímco Loewe předvedl umělecké interpretace čajových konvic[1].

Louis Vuitton oslavil výročí pánského parfému LVERS s limitovanou edicí ve flakonu z mědi, čímž akcentoval důležitost exkluzivního designu ve své nabídce[2].

Luxusní značky jako Alexander McQueen, Montblanc a další se také zapojily do prezentace inovativních a designově zaměřených produktů, včetně hedvábných kompletů a hodinek[3].

Chanel otevřel v České republice první samostatný butik s parfémy a kosmetikou v barokním paláci Savarin, čímž posílil svůj důraz na exkluzivní a esteticky působivé prostředí pro své zákazníky. Tento krok znamená rozšíření konceptu luxusního nakupování s důrazem na individuální zákaznické služby[5].

Mercedes-Benz, Hermès a Tiffany & Co. pak představili designové produkty a doplňky pro zahradní slavnosti, čímž doplnili obraz luxusního životního stylu[4].

Zdroje:

  1. Design plný emocí

  2. Louis Vuitton slaví první výročí pánského parfému LVERS. Uzavřel ho do limitovaného měděného flakonu

  3. Boutique

  4. Chanel rozvoněl barokní palác Savarin. Otevřel tady první samostatný butik s parfémy a kosmetikou v Česku

  5. Osobitá zahradní slavnost

Nejnovější
Chanel otevřel v barokním paláci Savarin první samostatný butik s parfémy a kosmetikou v Česku
17. 6. 2025: Nový butik Chanel nabízí exkluzivní parfémy, kosmetiku a individuální služby v prestižním prostředí paláce Savarin.
Kontext
Dříve jsme psali...
Mercedes-Benz CLA, Hermès a Tiffany & Co. představují novinky pro zahradní slavnosti
Článek představuje originální designové produkty a doplňky pro dokonalou zahradní party od světových značek.  Tipy pro stylovou party
Louis Vuitton, Alexander McQueen, Montblanc a další značky představují nové exkluzivní produkty
Výběr luxusních novinek zahrnuje parfém Louis Vuitton, hedvábný komplet Alexander McQueen, hodinky Montblanc i designové doplňky a kosmetiku.  Tipy na luxusní dárky
Louis Vuitton slaví výročí pánského parfému LVERS měděným flakonem
Louis Vuitton slaví výročí pánského parfému LVERS s limitovanou edicí ve flakonu z mědi.  Objevte jedinečnost
Přehlídka luxusních značek předvedla v Miláně umělecké pojetí bytového designu
Louis Vuitton, Hermès, Gucci a další luxusní značky představily na milánském design weeku své nové kolekce bytových doplňků v umělecky pojatých instalacích.  Prohlédnout galerii
Otestujte se
Kvíz: Luxusní značky, bytový design a expanze butiků
Hermès

francouzská firma

Země: Francie

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/Hermès_Store,_Avenue_George_V,_Paris_8e_003.JPG

Zaměstnanci: 25 (2024)

Sídlo: Paříž

Web: https://www.hermes.com/

Data pocházejí z datové položky WikiData

Strojově generováno

Veškerý obsah této stránky je strojově generovaný pomocí pokročilých systémů umělé inteligence (AI). Neprošel redakčním zpracováním a může obsahovat chyby nebo nepřesnosti. Je určen pro získání rychlého přehledu a orientace. Ověřené informace naleznete v původních článcích Hospodářských novin, které jsou uvedené v odkazech u jednotlivých témat.

Poslední aktualizace: 3. 10. 2025 9:14:38